http://www.emocutez.com



entry aq kali nie nk citer sal drama korea you're beutiful..sbnrnye citer nie dh lame kuar tp aq bru tgk...
citer nie menceritakn ttg seorg adik bradik kmbr, Go Min Nam(male) dgn Go Min Nyu(female)..
go min nam sakit so x ley nk sertai group A.N.Jell so go min nyu ganti tmpt min nam....
first group nie x tau yg go min nam tu lelaki...lame2 rhsie t'bngkar..dlm mase yg same ahli group A.N.Jell iaitu Hwang Tae Kyung,Jeremy,Kang Shin Woo nie ske kat go min nyu..tp go min nyu ske kat Hwang Tae Kyung...pas tu b'mula lah kisah cinte dieorg yg penuh b'liku...klu nk tau citer nie lbh lnjut jgn upe tonton sndiri tau..^_^

CAST

Jang Geun Suk as Hwang Tae Kyung



Park Shin Hye as Go Min Nam/Go Min Nyu



Jung Yong Hwa as Kang Shin Woo



Lee Hongki as Jeremy



Uee as Yoo Ho Yi

1 comment: